Navidad en España- Feladatlap digitális forrásokkal


Mivel közeleg a karácsony, ezért ez a témakör ideális lehet egy spanyolos csoport (11.osztály) egyik órájára. Az óra témaköre tökéletes lehet nemcsak a karácsonyi szokások megismerésére, hanem az ünnepi ráhangolódásra is. Egy 45 perces óra keretén belül a diákok feleleveníthetik, bővíthetik jelenlegi tudásukat a spanyol karácsonyi szokásokkal kapcsolatban, valamint az óra végén ki is próbálhatják az egyik szokást. A diákok az óra végére kialakíthatják, megoszthatják személyes véleményüket az ünneppel kapcsolatban, bővíthetik szókincsüket, valamint aktívan használhatják a spanyol nyelvet.
Az órán természetesen spanyol nyelven kapnák az instrukciókat, feladatokat.


A feladat befejeztével közösen elgyakoroljuk ezt a szokást, hiszen egyrészt így jobban rögzülhet, másrészt szórakoztatóbbá teszi az órát és ünnepi hangulatot is teremthet ez a feladat. Ez egyfajta lezárása is lenne az órának, témakörnek.  (Ezt személyes tapasztalat alapján tudom mondani, hiszen én is részt vettem egy ilyen órán, amit nagyon élveztem.)
A feladat célja, hogy bővüljön a meglévő kulturális tudás, valamint a gyakorlatban is kipróbálhassák az egyik szokást.

Azért választottam ezt a témakört, mert szerintem ebből a témából sok mindent ki lehet hozni, az egyik legkedveltebb témaköröm, valamint a kulturális ismeretek bővítése és átadása is fontos szerepet foglal el a tanítási filozófiámban.

Forrás:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Digitális kompetencia

Prezi.com– prezentációkészítés másképp

Tanítási filozófia